轉自劇集《珠光寶氣》:

係今晚之前~ 我都仲會相信我係果種只問耕耘不問收獲,就算第日餓死都冇怨冇悔既浪漫農夫…

浪漫農夫~ 就係果D一直以為不斷肯為對方好~ 肯為對方付出,就係叫做愛情既人

但係其實對方一路唔拒絕你~ 唔離開你~ 只不過係佢唔好意思開口同你講

「先生,你只不過係度迫緊我要你D野咋」

而我最厚顏既地方~ 就係我知道由始至終都冇我份,但係我仲要沾沾自喜~

收埋對方一筆又一筆既人情~ 然後當係結婚相咁樣攬住,攬實~

以為咁就可以過到下半世~ 其實我同其他人一樣~ 我一邊談情我都一邊計數

不過我將減數當成加數計咋MA~ 明明比我零分~ 我就自己當左100分

所以我日日都好開心~ 我日日都好浪漫…

朋友今天很勇敢,把自己計好的一盤數給對方看,卻發現結果原來是負數。

「一面談情,一面計數」,誰不會?只不過我那盤數很複雜,不知從何計起之餘,也不懂得甚麼算是加,甚麼算是減。

我的摯友,我敬佩你夠膽冒著「一Q清袋」的風險去埋數,我沒有這等勇氣之餘也沒有如此決心。

讓我為你乾杯再致敬,永遠支持你。