(以下內容為18禁題材,並有大量不雅用語甚至粗口,自問不能接受或假道學者敬請自重不要進入,或尋求家長指引)

曾經有某blogger講被人邀請試避孕套,感覺十萬個offensive。確實,沒有人叫你去公開你有幾濕滑我有幾堅硬,但喪鬧有乜謂?唔收又唔寫咪算。就正如去試食,請你大帝仲要俾你選埋Table for Six人頭,都係不停未食先叫唔好,咁樣真係無人可以please到你,因為從來無人迫你去食/用。講遠咗,其實都係想引伸到性哩樣野,每人呎度唔同,有人好鐘意去141分享,又有人鐘意關埋門睇AV,無問題,亦無話點樣為之好同唔好,不過香港男性普遍都只重量,不重質(都講咗好多年都係講哩啲),女人又淨係識得受,唔識講出自己感受(一講就驚被標籤為淫婦),有好多人大好婚姻同關係就係咁樣慢慢枯乾然後就咁一世,幾咁無謂。

實在唔明,點解讀書做野都有得持續進修,但係性愛哩家野無人真心去進修?唔好話睇AV學特技就係(雖然好過無),又或者學習取悅另一半就係罪?Come on,如果連one on one都唔俾去到ultimate skill set,難道人人都要做雞做鴨先至可以讓對方快活?甚至連好好認識自己嘅身體都係罪過?為咗補足香港普遍人對性「不夠自愛」嘅位,唯有開一個我睇過、覺得內容有用同有趣,仲仍然買得到書嘅書單出黎。我亦好肯定,拋磚都不能引玉,因為個個人一講性唔係以為淫蕩就係中毒。但anyway我手寫我心,唔鐘意睇就skip啦,無謂要你洗眼,但千祈唔好一面睇一面鬧,搞到你性功能失調就無謂。

《屌醫學:正確認識命根子的結構、生理、保健及治療!》
作者: 許耕榕
出版社:我們出版

今次介紹三本之中只係無買哩一本,是關內容有點bloody,包括增長陰莖手術點做嘅圖解,又或者精索靜脈曲張手術係點做咁。我自己都儲埋好多寵物身體結構嘅書(因為有學過),但男人結構就真係免啦,因為會放入口食嘅野唔係樣樣都咁需要深入了解,例如你食豬腸食牛雜但係唔會係咁研究佢點樣洗。不過哩本書真係男人必買:男人嘅短處,例如包皮過長、前列腺增新嘅講解、撚細係唔係真係無得救都有詳盡嘅描述同建議解決方法,仲有其他唔同嘅男性性醫學知識,實在係太過expert級數嘅書。而最爆嘅係,個作者許耕榕醫生響書入面寫佢自己幫自己做「屌」(唔係小)手術的經過:只係搵一個助理幫佢手,然後自己麻醉自己做手術,而且咁樣醫自己仲要係唔止一次,就係因為佢醫到自己嘅屌,真正明白啲病係點樣發生,所以醫人先至有一手;而且許醫師發明嘅「陰莖靜脈截除術」仲獲得美國專利,真係名符其實嘅「鳩威」。就係哩一份勇同哩一份權威,哩本書就經已值得所有男性收藏啦

《絕倫食:寫給男人的壯陽飲食講座》
作者:小泉武夫
出版社:遠足文化

明明中國係食補最大最多元化嘅國家,點解會由日本人寫哩本咁有趣嘅書,完全大惑不解。但作者真係好野,有好多唔同國家嘅壯陽食補,例如佢自己國家日本嘅羊鞭同睪丸都會夠膽試食,食完之後搞到慶合合無處發洩都寫埋出黎,真係好鬼好笑。基本上除咗日本以外,各國嘅壯陽食品,近至中國,遠至南美作者都有涉獵,並且解釋佢哋係唔係真正有用,例如「動物的陰莖到底有沒有效?」、「能製造精子的食物」,我估有好多人都想知;而中國人食粥嘅習慣竟然亦係同咸濕野有關,真係想佢唔到!當作有趣嘅「食物書」黎睇好,或者想幫吓自己進補都好,睇完起碼有個底知道再可以搵乜野資料,是關中醫書都有一啲壯陽嘅書單,只係佢哋真係好悶,悶到完全唔想知佢講乜。而哩本絕倫食就得意到當係消閒書睇都唔會悶親你。再者佢本書雖然講係「寫給男人」,但內裡都有例如「女人的春藥」嘅女性篇幅,加上作為女性如果想暗暗地為男人做番啲野,幫佢好好進補,講吓講吓發現原來哩本書男女都o岩睇呢。不過提一句,睇還睇,有病就真係要去搵醫生唔好亂試偏方呀。

《九九養腎功》
作者:淦金泉
出版社:晨星

睇個名經已係勁野啦,好多人會即時將九九養腎功聯想到條撚可以吊起成架車嘅九九神功,正所謂好腰好腎好男人,九九神功只係九九養腎功其中一門幾爆吓嘅分枝,點樣用氣功提升男人嘅活力先至係王道。我原本又係唔想買哩本書,亦無能力去執行哩本書入門嘅任何事,不過就係哩個九九神功嘅誤會,又使我八八掛掛嘅性格發揮出黎,繼而再睇完本書先至明白,要練功都要付出好多,包括要忍尿,同埋用唔同嘅方法去打攪細佬,例如用艾灸去薰佢(熱傢喎!)、用筷子去打龜頭(我估…都會痛傢吓嘩?)、同埋學習「登登登登!」好勁嘅插沙法!,少啲意志力都即時交咗功課同整親,仲點樣可以再練落去?

只係如果你忍得到練成功之後,就可以學習點樣「採陰保陽」:點樣揀適合採補嘅對象、去乜野場地進行、用乜野姿勢都有詳盡介紹。亦有提醒大家乜野情況下唔適合做愛,同埋如果「玩」到樂極生悲又點解救,真係由弱雞到壯男再講埋點樣急救保你房事順暢都一本落齊,非常之咁全面。

以上就係今次介紹嘅三本書,補充番《九九養腎功》被台灣評為18禁,要封膠袋,所以要講番內裡所有練功的圖解都係繪圖黎,唔係真係影住條撚,唔駛驚咗肉酸先。但係我都唔明《屌醫學》都有撚圖,但點解又唔係18禁呢?而《絕倫食》淨係有文字無撚圖,包咗封面響地鐵入面都可以施施然咁睇嘅,只係忍唔住會陰陰笑之嘛。最後長氣都係要講,所有關於健康嘅野,睇咗當長知識就好啦,如果自己有病,唔好亂黎,記得睇醫生,唔好死忍呀!

Tagged in: