曾經有人問我:Daisy你點解要去咁多聚會,係唔係「逢Show必到有早無遲」先?老實說,如果我要出show的話就變靚啲,唔係著來著去都係果啲,同埋「唔駛去全程,臨last先現影」影大合照囉。還是那句,在我心目中每一次聚會無論是群眾還是品牌邀請,都是難得的學習機會,吾等村姑又豈會錯過?就在9月12日,我BarCamp、Twestival Hong Kong 2009由頭玩到尾,夜晚12點先至開始返屋企,你都咪話唔勁。

先講BarCamp,今年經已是第三屆,場地卻與上屆一樣位於特納國際亞太有限公司,那位親切可人幫你沖咖啡的嬸嬸還在,見到她真的好高與。是次的硬件安排真的無法挑剔:紅色大會Tee夠醒神,午餐提供的「兒童餐」既精美又飽肚,還有Adobe今年繼續贊助以$30大元印刷有個人姓名的Tee,仲經courier送埋到公司,真係要幾正有幾正。至於軟件方面,我參與的部份有:

我愛兒童餐

11:00 Room 4 CNN Go – 有點像一本HK Magazine放在網上的感覺……
11:45 Room 5 Startup Lessons from 0 to 1 – 聽何樂頌和宋漢生說他們如何coach一班仔(?)搞project,結論係,嘔血?
13:30 完全唔記得自己做過乜!
14:15 Room 1 Social Media for Social Good – Jay Oatway,即係今年Twestival的搞手講自己點搞Twestival,但響Twitter度聽到Room 3的「手機遊戲在中國」超正,所以暴走去聽後半場。我聽到少少(例如講中國用戶的收費模式習慣)都覺得超正,難怪佢贏出咗全場總冠軍,囉走部XBox。

好多人聽Jay Oatway Social Media for Social Good

手機遊戲在中國

15:00 Room 4 Tweetwawa – 因為有人話佢哋係spam,所以我咪走去睇吓發生乜野事,點知唔係spam不得止,仲可以方便去check吓周秀娜係咪響自己周邊地區做function,我覺得香港人搞嘅Twitter服務,真係要支持吓喎。
15:45 Room 3 Google Wave – 公司遲啲可能會試用所以即時跑去聽吓,真。係。很。好。很。強。大。啊!

勁揪Google Wave

16:30 Room 3 Analytics: Next Level – 但我聽咗一陣就跑咗出去傾計,唔係講者唔好,而係生理需要後費事返番去。

BarCamp大會採用的抽獎方法好過癮,B123400網友已有解釋但我不懂,只是那個結果更頂癮:64號!不知是否有玄機?之後我到了會後「酒吧小聚」和大會攝影師及著名Blogger Victor(大合照就是Victor弄的,是否很厲害?)及一班網友「pair pair夫」,好爽!

中獎係……64!

我order有我名字的雲端運算Tee經courier包埋靚靚環保袋送到都只係$30咋!

其他Blogger的文章
BarCampHongKong Wiki
網絡暴民 Jacky’s Blog – Barcamp HK 2009
Barcamp HK 2009 – Grass Roots Internet Event
AK BK Consulting – Barcamp Hong Kong 2009

悄事休息後,我又到了中環參與Twestival,地方真的不好找,幸好有網友@caphun 陪我,非常感謝他的幫忙。至於活動內容,自己想通了,今年唔想亦唔敢鬧鬼佬大哂,佢哋跟本慣咗出黎威就係咁嘅format,飲吓酒吹吓水無乜agenda,咁唔通要佢就我聽中文咩。失望係有少少,但Jay Oatway同我講其實佢有想過點樣叫多啲local中文人黎玩,我真係覺得佢係真心喎。而且我都成功咁叫Vivek Mahbubani響佢嘅棟篤笑度環節入面講咗好多中文,算係咁啦,雖然我堅持「廣東話」俾佢囉黎入位搞Gag,但無分中外只要捉到老鼠就係好貓,總數籌到HK$30,610俾保良局,真係好叻叻呢!仲有今次Twestival真係好Tweet傢,有好多人都有Twitter ID,亦有人live tweet,比起上年「只顧住講唔tweet」好好多,於是我對外藉人士的Twitter世界,又加深咗認識啦。

舉辦地點GURU

這是Twestival的廣東話人群組!

都好多人傢

其他Blogger的文章
photography by michal – I’m huge on twitter

Tagged in:

,