9月19日在城大參加了Software Freedom Day 2009,乜野係香港國際軟件自由日,又有幾自由呢?當日有好多單位介紹咗唔同嘅免費或者開放源碼軟件,老實說有好多都太過technical,我真係唔識,但係有幾個session絕對係值得支持:

StepCase Leon Ho介紹點樣使用開源軟件去「開檔」寫程式同管理網站方案,原來有好多免費開源系統可以好好去營運網站。

Mobileradio.hk Tommy和樹仁介紹如何使用Audacity免費軟件去錄音和做Podcast後期製作,有好多方法例如去雜音我都唔識,所以哩堂課真係好正。另外要讚Tommy,系統中間出現問題但仍然可以應付自如,好厲害。

Tommy

「公海」(即是不使用任何Blog Service Provider服務)blogger SammyJay石先生介紹由BSP到公海心路歷程,Wordpress應用及一堆非常有用plug-in。全日使我最有共嗚就係哩個presentation,好明顯好多觀眾都有同感,有好多問題想發問,不過係時候影大合照,時間夠所以無辦法再問。

哩次係我第一次參加SFD,感覺都唔錯,希望下年能繼續參與,學多啲(雖然太過Technical的話真係唔會識)。


原來有個廁所,就經已好開心傢啦

9月22日參與了「樂施會10億個夢想」Blogger聚會,除咗介紹新嘅「樂施會10億個夢想」網站以外,樂施大使Claire就算係病緊都堅持出席介紹佢響整個「夢想‧搜尋」印度之旅嘅得著。其實樂施會所在果座大廈再落幾層就係我公司以前嘅舊址,所以真係幾有親切感,因為以前成日都見到有人上去樂施會做活動,但我就從來無機會上過去,想不到今次有機會直闖總壇,此乃成為blogger後(其實這句真搞笑,就算未有blog以前我經已搞個人網站,以前仲搞Palm版本的中英CEDict。如果有一種東西叫做「最初一批香港blogger」,咁我就係香港最初嘅「個人內容供應商」,果陣時blog仲未出現,哈哈!唔講邊有得笑)所發生的好事之一也。

Claire要過好多關先至可以成為樂施大使,又要網上投票又要面試,絕對係眾望所歸。雖然Clarie同張繼聰楊崢一齊出trip,但哩個都唔係重點,最重要係佢令大家關注貧窮問題。原來印度婦女日頭係唔可以亂去草叢柯屎(對唔住,原本想用如廁,但係佢哋就係無廁所嘛),因為女人響印度種性制度下係最低等。於是,只可以響晚間攝手攝腳去解決,仲要怕蛇咬怕跌親。試想吓,哩啲咁基礎嘅人身需要要忍到夜晚先至釋放喎?真係好慘!好彩有樂施會,幫班婦女起咗間廁所,又教佢哋做刺繡自給自足,先至叫做有番少少人樣咋。所以當我哋成日響度話無乜無乜無病呻吟,就最好去睇吓人哋係點先至講。

當晚一班Blogger亦獻計俾樂施會睇吓點樣可以開(多啲善款來)源,雖然某些建議可能微不足道,都希望可以幫到樂施會同更多有需要嘅人。


第一輪Discussion Panel都經已好肉緊吓

9月24日我就參加了香港互動市務商會(HKAIM)舉辦Social 2.0活動,袁彌明、Openrice鍾偉文、Baby Kingdom Rainer Sip、香港高登Joe Lam等成功香港「土炮」網站「揸Fit人」都有參與,唔知隻字係唔係咁用,但真係「冠蓋雲集」。至於哩個活動嘅內容係講乜野嘅呢?因為人家要俾幾舊水去聽,所以我唔多講啦,或者大家可以參考其中一位主講者莫乃光嘅報導,又或者Bach Lau嘅Tweet Log。我只想講吓啲花邊野。

首先要讚吓大會,自從Rudi Leung係咁話獎座唔環保以後,大會真係安排咗慈善機構經已捐錢收據送俾嘉賓,咁樣真係有意議得多。袁彌明真人真係好靚女又nice,皮膚又好,我完全估佢唔到。香港高登Joe Lam貼身勁裝出場,都真係幾yeah傢。另外我最欣賞Francis Fong個Keynote,佢搵咗張亞森一族嘅相黎代替某嘉賓個樣,真係好好笑傢!仲有放響桌面嘅IT花花都係Francis響日本買,真係估佢唔到佢可以咁鬼馬呢。

袁彌明

我在想,如果早前某大信用卡個Facebook Page Admin有去聽過Social 2.0,就唔會搞到咁大鑊啦(詳情我唔講啦,大家自己睇我Facebook或者尋找吓某「黑卡」公司嘅Facebook Page啦),所以「活到老,學到老」哩句說話真係無錯傢。當日主辦單位HKAIM亦發表咗佢哋對社交媒體嘅問卷調查,雖然有人話「內容又咪行貨,鬼唔知亞媽係女人」,但係我覺得訪問過成千人都係得出哩個結論,就證明件事就係咁囉,既然咁多「本地市務人員對社交媒體認知不足」,咁我哋Blogger/新媒體人作為其中一員都要加把勁呢。

Hong Kong Social 2.0 Facebook Page